0,00 kr

img

SNABB LEVERANS

Leveranstiden är 3-5 arbetsdagar

img

FRÅGOR OCH SVAR

Söker Du svar?

img

ÅTERKOPPLING FRÅN KUNDER

Kunders erfarenheter

img

Klarna-Säker shopping

Delbetalningar, 14 dagars faktura

Kvalitetsgaranti och retur

1. GARANTITID

1.1. Om din mobiltelefon inte fungerar som den ska kan det hjälpa att skicka den på service. Det innebär att vår verkstad får telefonen skickad till sig och reparerar eller byter ut defekta komponenter. Denna service är kostnadsfri för dig som kund under garanti-tiden som tillverkaren har fastställt. Om skador har tillfogats som inte omfattas av garanti repareras dessa inte kostnadsfritt.
1.2 Handelsfakturan utfgör garantibevis för produkten (Klarna Faktura).
1.3 Om produkten har mekaniska skador, förlorar den garantin.

2. GARANTIÅTGÄRDER

2.1. Garantireparation utförs på en av tillverkaren auktoriserad serviceverkstad. Om det inte finns någon auktoriserad serviceverkstad ordnas garantireparation via tillverkarfabriken.
2.2. En produkt som returneras för garantiservice ska åtföljas av en kort beskrivning över naturen av det tekniska problemet, dess uppkomst och upptäckt.
2.3. Mobiltelefoner osch surfplattor: Du behöver bara fylla i registreringsformuläret, skriva ut fraktetiketterna och vänta på kuriren. Fraktkostnad betalar avsändare, returnering av reparerade produkter är också gratis. Om garantibetingelser inte kan tillämpas, konsumenten betalar alla fraktkostnader.

 Registreringsformulär: 

                    Sony   


2.3.1 XIAOMI, GOOGLE, MEIZU och Blackberry (Garanti 1 år) garantiservice: Knaitekcom OÜ. Returneringskostnader betalas av köparen.

2.4 Datorer och Kringutrustning: INFOCARE.se .Returneringskostnader betalas av köparen.


2.5 Om enheten inte längre tillverkas byter tillverkaren eller importören ut enheten mot en likvärdig eller bättre enhet. Om bytet inte är möjligt återbetalas köpbeloppet.
2.6 Om inga tekniska fel fastställs hos den returnerade produkten vid kontroll på servicecentret förbehåller vi oss rätten att debitera avsändaren för kontrollkostnader och sända tillbaka produkten till avsändaren.

3. RETUR

3.1 För fullständig produktpris återbetalning: Vi accepterar inga återbetalningskrav för returnerade använda produkter med öppnad förpackning. Kunden kan alltid prova och granska produktmodeller på lokala detaljförsäljningsställen eller hos Tillverkarens representanter före beställning online.
3.2 Konsumenten är berättigad till byte eller retur av produkter köpta i en webbutik inom 14 dagar 2005:59 §10. Vid retur ska produkten vara i oskadad och oöppnad originalförpackning eller oanvänd. Om produkten användes: Konsumenten ska i så fall betala för värdeminskningen som skett för den del han/hon har använt varan utöver vad som ångerrätten tillåter. Säljaren är berättigad att kräva vite på upp till 20-30%  av det slutgiltiga orderbeloppet 2005:59§15 . Mottagaren böjs med fraktkostnad om han avvisar för att få paketet.
3.3 För retur bör konsumenten fylla i returformuläret med följande uppgifter: produkt som returneras, ordernummer, namn av mottagaren av återbetalningen. Returneringskostnader betalas av köparen. Returanmälan (länk för nedladdning)Returadress: KNAITEKCOM OÜ, GSM: +372 5017568, Sõpruse pst 145, Tallinn, 13417, Estonia.
3.4 Retur som är senare än 14 dagar dagars ångerrätt gäller inte vid: mobila enheter vars förpackning har öppnats av konsumenten. Butiker är inte förpliktade att ta tillbaka eller byta felfria produkter.