0,00 kr

img

SNABB LEVERANS

Leveranstiden är 3-5 arbetsdagar

img

FRÅGOR OCH SVAR

Söker Du svar?

img

ÅTERKOPPLING FRÅN KUNDER

Kunders erfarenheter

img

Klarna-Säker shopping

Delbetalningar, 14 dagars faktura

Transport (LEVERANS) och överlämnande av produkter.

1.1.Normalt levereras produkter inom 1-3 dagar med DHL och 5-7 dagar med Postnord. Information om detta anges även på varje produktsida såsom "Leveranstid: 1-2 dagar med DHL" eller "Leveranstid: 5-7 arbetsdagar". Du kan se den uppskattade leveranstiden om Du lägger produkten i varukorgen och anger Ditt postnummer, sedan kommer systemet även att beräkna frakten.
1.2. Produkterna levereras av ett kurirföretag inom den leveranstid som anges i produktbeskrivningen.
1.3. Om Din beställda produkt inte finns i lager och måste särskilt beställas från leverantören och det är uppenbart att produkten inte kan levereras inom den leveranstid som anges i produktbeskrivningen samt i andra fall då produkter inte kan levereras i tid pga omständigheter utanför Knaitekcom OÜ:s kontroll meddelar vi detta inom 2 arbetsdagar från ikraftträdandet av Avtalet via den kontakttelefon eller e-postadress som Du har angett vid orderläggandet och meddelar även en ny leveranstid för den beställda produkten. Om Du förlorar intresset för köpet pga försenad leverans har Du rätt att avbeställa produkten och det betalda beloppet återbetalas (inkl fraktkostnaden). 
1.4. När de beställda produkterna har överlämnats till kurirföretaget kontaktar kurirföretaget Dig i förväg för att specificera leveranstidpunkten. 
1.5. Kurirföretaget levererar produkterna till den adress som Du har angett vid orderläggandet. Leveransadressen kan inte ändras i efterhand. 
1.6. Vänligen se till att kontaktuppgifter som anges vid orderläggandet är korrekta för att undvika förseningar och missförstånd vid leverans. Varken Knaitekcom OÜ eller kurirföretaget åtar sig något ansvar för förseningar och missförstånd vid leverans om detta beror på bristfälliga eller felaktiga uppgifter angivna vid orderläggandet. 
1.7. Produkterna överlämnas av kuriren med en leveranssedel. Vi rekommenderar att alltid kontrollera försändelsens förpackning innan Du undertecknar leveranssedeln och vid yttre skador notera detta på kurirens exemplar av leveranssedeln. Var god anmäl en skadad förpackning på e-postadress info@mobilyx.se. Produkter med skadad förpackning byts ut om skadan beror på kurirföretaget.
1.8 Våra transportpartners:
- DHL (1-3 arbetsdagar)
- Postnord (3-7 arbetsdagar)

1.9 Vid mottagandet av försändelsen bör Du kontrollera i kurirens närvaro att försändelsens förpackning är i gott skick och fri från yttre skador (t ex tecken på att paketet har öppnats, klämskador osv) samt att produkterna, deras antal och kvalitet motsvarar ordern.

Vid yttre skador eller fel, saknade eller defekta produkter ska Mottagaren eller Mottagarens ombud avböja att ta emot försändelsen. I så fall ska Mottagaren eller Mottagarens ombud och kuriren fylla i ett dokument om kontroll av privat försändelse där all information om upptäckta avvikelser anges.

Försändelsen anses som överlämnad när Mottagaren eller Mottagarens ombud har tagit emot försändelsen och undertecknat leveranssedeln (på papper eller på en elektronisk databärare) utan några anmärkningar. Såvida inget annat har bevisats förutsätts det att produkterna är levererade, förpackningen är i gott skick, produkterna, deras antal och kvalitet motsvarar ordern och extratjänster angivna i leveransbekräftelsen på databäraren eller papper är utförda korrekt.